reklama

Nákup vlakového lístka online? Dávno ma nič tak nevytočilo

Tento mail som práve poslal na adresu kontaktného centra ZSSK info@slovakrail.sk Pokiaľ máte podobnú skúsenosť a máte chuť sa spätne vytočiť tiež, pridajte koment. O prípadnej odpovedi budem informovať

Písmo: A- | A+
Diskusia  (94)

Dobrý deň.

Pokúšal som sa práve kúpiť lístok na vlak z Prahy do Ilavy cez Váš web a to asi hodinu. Prvú polhodinu som sa pokúšal vypátrať prečo sa mi pri vyhľadanom spojení nezobrazuje možnosť nákupu. Vyskúšal som všemožné nastavenia prehliadača (firefox) a okrem neho 2 iné (opera a internet explorer) a nič.

Tak si vravím: asi sa treba prihlásiť. Pokúsil som sa teda registrovať a so zaprením som ako povinné údaje vyplnil aj adresu trvalého bydliska, telefónne číslo či číslo občianskeho (preboha, na čo? A nie nevysvetľujte mi to. Nepotrebuje to žiadny iný prepravca a teda ani Vy). Registrácia však neprebehla a napísalo mi niečo v zmysle, že pokusom o registráciu s rovnakou adresou porušujem Vaše podmienky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čože? Vyhľadal som si vo svojich mailoch heslo "slovakrail" a zistil som, že niekedy pred tromi rokmi som si s Vašou podporou vymenil 2 maily a to je všetko. Žiadne údaje o registrácii, ale vravím si: mohlo sa stať, že som sa registroval s podobne malicherných dôvodov ako teraz a zabudol som na to, aj keď podobné maily zásadne nemažem. Nechal som si teda poslať zabudnuté heslo. Čakaním naň som strávil ďalších 15 minút (čakám doteraz).

V zúfalstve som teda vyskúšal vyhľadať priame spojenie z Prahy do Púchova a Heuréka! objavili sa tlačítka pre kúpu dokladu! Hľadám teda pri nich cenu, ale nie, je tam len možnosť výberu rezervácie... tak teda s rezerváciou. Koľko to bude stáť? Aha, ešte musím zvoliť koľko nás pôjde a v akom veku. Po ďalšom kliknutí sa konečne objaví cena. Hm, ale čo ak iné spojenie bude lacnejšie? 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Miesto kliknutia na nákup neuvážene klikám na návrat na výber a vyberám neskorší spoj. Koliečko sa točí a točí.... po 5 minútach môžem vybrať cestujúcich. Prvý trvá 5 minút, druhý podobne. Kliknem na pokračovať a tu už sa koliečko točí asi 10 minút. V susednej záložke zatiaľ asi tri krát načítam náhodne iné stránky, takže pripojením to nie je. Dám teda obnoviť stránku.

Tu začnem nový odstavec, lebo sa blížime k čerešničke na torte: Vrátilo ma späť na výber spojení a čuduj sa svete, tlačítka na úhradu spojenia opäť zmizli!

Viem si predstaviť, že sa vám mail v tomto tóne nečíta príjemne, ale skúste sa pri čítaní vžiť aj Vy do mojich pocitov. K pocitu zúfalstva a márnosti neprispieva ani fakt, že nie ste len nejaký súkromný prepravca, ktorého zlé služby nemusím využívať. Ste štátna spoločnosť a ak si k tomu pripočítam, že ten web je hradený z peňazí daňových poplatníkov, tak ma ide priam rozhodiť. Ani by mi tak nevadilo, keby bol preplatený, ak by aspoň fungoval.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prečo teda píšem? Čiastočne, aby som si uľavil od vyššie zmienených pocitov. Okrem toho však dúfam, že mojou sťažnosťou sa bude niekto seriózne zaoberať a pokúsi sa vytvoriť web, ktorý bude ak už nie užívateľsky priateľský, tak aspoň funkčný. Inšpiráciou nech Vám je akýkoľvek iný web na nákup cestovných dokladov. Ešte som totiž nevidel horší ako ten Váš.


Tento mail zároveň publikujem na svojom blogu. Pokiaľ Vás zaujímajú skúsenosti iných užívateľov, pravdepodobne ich nájdete v komentári.


S pozdravom
Ing. arch. Michal Egly

Michal Egly

Michal Egly

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dve zásady šťastného života: 1.Nelám si hlavu maličkosťami, 2. Všetko sú maličkosti Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu